Härlig dag!

vilket härligt väder de är ute! tack gud för de! GUD ÄR GOD!

Snart kommer de upp design på bloggen med, hoppas jag får flera läsare med! för de är mycket roligare att blogga då :) och jag bloggar om nått bra! och jag säger såhär - de är mycket roligare att läsa en blogg med bilder, men de är inte bilderan som räknas utan texten! tänk på de!

som typ alla stora bloggar, dom ger verkligen ut sig sälv till hela världen (asså bilder på sig själv), och de är egenligen helt sjukt att man gör de! DE ÄR TEXTEN SOM RÄKNAS, INTE BILDERNA :)

alla som säger - " och du vill få många läsare, lägg upp mycket bilder" men NEJ och man bara läser en blogg för bilderna då borde man inte läsa bloggar, för som sagt texterna räknas!
visst man kan ha en bildblogg, men då äre ju till för bilder och typ ingen text :)

Jag menar att man inte ska ladda upp bilder på sig själv, missförstå inte nu! :)



På de korset i mitten där hängde jesus, han dog för dig, för han älskar dig!
bless you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0